Väärä vaurauden evankeliumi

pitkät kirjoitukset

Väärä vaurauden evankeliumi

ViestiKirjoittaja iikku » 26.10.2025 18:15

Väärä vaurauden evankeliumi :thumbup:

Saarnan yhteenveto

Tässä saarnassa saarnaaja korostaa maailman surkeaa tilaa, jossa miljardi ihmistä on lähellä nälkää ja miljoonia työttömiä. Hän korostaa Jumalan valitun kansan kohtaamaa vainoa, sillä he menettävät kaiken omaisuutensa. Saarnaaja kyseenistää, ovatko kristityt joutuneet itsensä ja vaurauden etusijalle asettaneiden opetusten pettämiksi, ja kehottaa heitä kääntymään Jeesuksen todellisen evankeliumin puoleen. Hän asettaa vastakkain voiton evankeliumin, joka lupaa anteeksiantoa ilman katumusta, Jeesuksen opetusten kanssa, joka siunaa köyhiä, nälkäisiä ja vainottuja. Saarnaaja varoittaa aineellisen vaurauden tavoittelusta ja korostaa köyhien arvostamisen ja auttamisen tärkeyttä.

Raamatunkohdat
Aamos 6:3-6
Luukas 6:20-22
Luukas 6:24-26
2. Korinttilaisille 11:14
1. Timoteukselle 6:9
Jaakobin kirje 2:3
Saarnan transkriptio

Siionin Lunastaja on tuleva. Hän tulee tuomitsemaan lihallisuuden. Hän tulee tuomitsemaan pahuuden. Hän tulee tuomitsemaan ahneutemme. Ja Hän aikoo tuomita kaiken Jeesuksen Kristuksen totuuden pilkan näinä viimeisinä päivinä. Kysyn teiltä nyt kiitollisuuden sanassa hetkestä juuri nyt. Tulkaa nyt, ellei kaudella 10 hetkellä, niin minä aikana? Saatana voittaa. Sinä ja minä tiedämme, että helvetin valtakunta ei koskaan voita Jeesuksen Kristuksen seurakuntaa sellaisena kuin sen on. Mutta voittaako Hän nyt tämän hetken seurakuntia? Onko Saatana vakiinnuttanut seurakunnassa ominaispiirteen, vahvan esteen? Onko monia, monia Jumalan valittuja petetty? Saatana tulee toisen evankeliumin kanssa, Raamattu sanoo. Ja Paavali kertoi meille tarkalleen, kuinka hän aikoo tulla Jumalan pyhiä vastaan ​​yrittääkseen pettää heitä. Emme puhu nyt homoseksuaaleista ja huumeiden käyttäjistä. Puhumme evankeliumin saarnaajista. Sillä itse Saatana on tekeytynyt valkeuden enkeliksi. Ei siis ole suuri asia, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi. Sillä se on mahtava juoni. Monet tulevat näinä viimeisinä päivinä vastustamaan Raamatun apostoleja, etsimään työntekijöitä, jotka muuttavat itsensä Kristuksen apostoleiksi. Saatanan linnoitus seurakunnassa viimeisinä päivinä on joukko opettajia ja palvelijoita, jotka ovat muuttuneet lihan evankeliumin kautta. He ovat tulleet luoksemme Herran valaistuneimpina palvelijoina. He kuulostavat aivan evankeliumin saarnaajilta. He käyttävät vapaasti Jeesuksen nimeä. He puhuvat vanhurskaudesta. He käyttävät Raamattua. He ajavat ulos riivaajahenkiä. He parantavat sairaita. Ja Herra on saanut heidät tekemään monia ihmeellisiä tekoja. Mutta sanoma ei ole Jumalasta. Se on toisenlainen evankeliumi. Se on petos. Se on luopio sanoma. Se ei ole Hengestä. Ja juuri nyt nämä Saatanan väärät opit vallitsevat seurakunnassa monilla alueilla. Lukuisat Jumalan ihmiset kävelevät kokouksiin ja kokouksiin kuullakseen tätä toisenlaista evankeliumia. Tätä itsensä, vaurauden ja menestyksen evankeliumia. Lihan evankeliumi ratsastaa korkealla seurakunnassa. Herätkää nyt, kristityt! Onko sinua ja minua petetty? Onko meidät vangittu Saatanan valon enkelin opetuksiin? Viekö sinut mukaansa tämä tulva, jonka...Profeettojen lupaukset pyyhkäisivät kirkon yli, kun pyrimme voittamaan? Menkää Jumalan sanaan ja kuulkaa Jeesuksen todellista evankeliumia ja alkakaa tuomita, älkääkä tuomitko sitä, mitä kuulemme täällä. Ja verratkaa Jeesuksen sanoja siihen, mitä he sanovat.

Raamattu todistaa, että Jumala sana murskaa epäilyksen siitä, etteikö Saatanan uusi tulva tulisi, hänen uusi evankeliuminsa, on että ... Saatana on jumalisuus. Kuunnelkaa tätä. Selvästikin, jos ette kuule mitään muuta, sanon kuulkaa tämä nyt. Se on näköpiirissä kompromissi sanoma ilman katumusta tai jumalisuutta. Se lupaa anteeksiantoa ilman katumusta. Kaikki, mitä tarjoamme ihmisille nyt, on anteeksiantoa. Avatka televisionne ja kuunnelkaa. Jumalisuus ja anteeksianto tarjotaan kaikki ilmaiseksi. Ei katumusta synnistä. Se on voiton evankeliumi. Se perustuu oletukseen, että mitä jumalisempi olet, sitä enemmän sinulla on voittoa. Oi, kuunnelkaa Paavalin kauhistuttavaa varoitusta. Gal. 1:8.Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu. He ei tiedä totuutta. He luulevat saavansa totuuden olettaen, että voitto on ulkoisesta jumalisuutta. Paavali huusi: "2Kor. 6:17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani . Haluatko kuulla tosi evankeliumin, kristitty? Haluatko kuulla, mitä Jeesus todella sanoi? Tänä menestyksen ja vaurauden saarnaamisen aikana, haluatteko tietää, mitä evankeliumi sanoo? Oletko kiinnostunut? Tässä se on Mestarimme itsensä sanoista. Autuaita olkaa te köyhät, sillä teidän on Jumalan valtakunta. Autuaita olette te, jotka isoavat, sillä teidät kylläistetään. Autuaita olette te, jotka ette syö, sillä te selviätte. Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät joukostaan, ja he häpäisevät teitä ja hylkäävät teidän pahan nimenne ihmisten veren tähden. Tässä on mitä evankeliumi sanoo ihmisistä näinä nykyaikana seurakunnassa, jotka etsivät aineellisia asioita. Jeesuksen itsensä huulilta: Voi teitä, jotka haluatte rikastua, sillä te olette saaneet lohdutuksenne. Voi teitä, jotka olette kylläisiä, sillä te tulette näkemään nälkää. Voi teitä viimeisenä iltana ulkona, sillä te tulette suremaan ja itkemään. Voi teitä, kun kaikki ihmiset puhuvat teistä hyvää! Niin tekivät isätkin väärille profeetoille.

Jaakobin evankeliumi kertoo kun halveksiitaan köyhyyttä. Se hylkää ja halveksii köyhiä. Kuunnelkaa, mitä Jaakob sanoo. Sillä jos kokoukseenne tulee mies,kultasormus sormessa ja loistavassa puvussa, ja tulee myös köyhä ryysyissä, ja te katsotte loistavapukuisen puoleen ja sanotte: "Istu sinä tähän mukavasti", ja köyhälle sanotte: "Seiso sinä tuossa", tahi: "Istu tähän jalkajakkarani viereen", Tämä on puolueellisuuden evankeliumi menestyneitä kohtaan. Se on syytös niitä köyhiä vastaan, joita Jeesus palveli. Se ylistää vaurautta ja menestystä.Jaakob sanoi: Ettekö te ole puolueellisia? Eikö Jumala ole valinnut tämän maailman köyhiä, uskossa rikkaita ja valtakunnan perillisiä? Ja teille evankeliumin saarnaajille, jotka yritätte kertoa minulle, että hänestä tuli köyhä, että me voimme rikastua taloissa ja maalla? Ette tuntekaa Raamattuanne. Siinä se on. Se sanoo: Eikö Jumala ole valinnut köyhiä? Lepää rauhassa. Kuinka sokea onkaan tämä roska tänään. Kuinka sokea! Onko tämä evankeliumi kuolevalle maailmalle? väärää jumalisuutta. Usko ei ole vaurautta varten. Hengessä köyhiltä ihmisiltä puuttuu uskoa. Kristus tuli köyhäksi, jotta me voisimme olla rikkaita evankeliumin sanoman hyödykkeissä. Hän tuli antamaan meille yltäkylläisen elämän. Onko yltäkylläisen elämän tarkoitus olla rikkautta? Ei, se on iankaikkista elämää. Yltäkylläisen elämän on täyteys. Sinulla ja minulla ei ole elämää itsessä. Meillä on vain sen siemen.

Elämä on kapseloitu tuohon siemeneen. Ja jonain päivänä meillä tulee olemaan yltäkylläinen elämä, ja se on iankaikkinen elämä Jeesuksessa. Meillä ei ole sitä nyt. Me saamme sen silloin. Miljardi ihmistä tällä maan päällä on lähellä nälkää. Jeesuksen sydän särkyy nähdessään itkevät äidit ja köyhät nälkäiset vauvat turvonneine vatsoineen. Miljoonat ovat työttömiä. Maailmanloput lähestyvät meitä. Maailma on matkalla kohti Harmageddonia. Kaupunkimme Amerikassa ja Kanadassa ovat räjähtämässä jälleen mellakoissa. Vaino ja ehdot ovat tulossa. Raamattu sanoo, että alkuaineet sulavat kiihkeässä kuumuudessa. Maailma on tulessa. Jumalan valittuja kaikkialla maailmassa vangitaan ja vainotaan. He menettävät kaiken omaisuutensa. He nauttivat omaisuutensa riisumisesta ilolla. Ja sinä sanot minulle, että Jumala aikoo lähettää Jumalan miehen kertomaan minulle, että minulla on oikeus olla rikas? Oliko se Jumalan mies, joka tulee luokseni nälkäisen maailman edessä ja sanoo: "Voit olla rikas, voit olla vauras, voit omistaa isomman auton, voit omistaa paremman kodin." Mitä meille on tapahtunut? Kuinka sokeita voimme olla? Sanot, että se on amerikkalainen viesti. Ei, se puhuu nyt kaikkialla Kanadassa. Meillä on kaikki väärin. Rikas mies joutui helvettiin, köyhä mies joutui helvettiin. Sellaisesta käännyksestä. Näillä saarnaajilla ei ole katumuksen taakkaa. He eivät saarnaa syntiä vastaan. He tarjoavat siunauksia ilman surua. He ovat tämän maailman hyvyyden kerääjiä. He keräävät. Joten saarnaajat sanovat: "Minun on oltava menestyvä. Minun on ajettava hienolla autolla. Minun on todistettava, mitä saarnaan." Se saa minut haluamaan itkeä. Profeetta Aamos huusi (Voi teitä, jotka lykkäätte kauas pahan päivän, mutta vedätte luoksenne väkivallan, valtaistuimelle istumaan; jotka makaatte norsunluusohvilla ja venytte leposijoillanne, syötte karitsoita laumasta ja vasikoita navetasta; jotka sepustatte lauluja harpulla säestäen ja sommittelette soittimia kuin mikäkin Daavid; jotka juotte viiniä maljoista ja voitelette itsenne parhaalla öljyllä, mutta ette murehdi Joosefin sortumista! :think:

Kuva
Ps. 25:4 Herra, neuvo minulle tiesi, opeta minulle polkusi.

"My bride" (Minun morsiameni)
https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
Ikuinen koti
https://www.youtube.com/watch?v=c67sE5RG_Kw
Siksi tänään kiitän Timi
https://www.youtube.com/watch?v=PPre6Vt8VmA
Olet Turva paikani You are My Hiding
https://www.youtube.com/watch?v=4sKGTzn1qT4
När Löven Faller
https://www.youtube.com/watch?v=4pvbg4e9vPE
iikku
ylläpitäjä