Niinkuin nälkäinen on unissaan syövinänsä,

mitä mieleen nousee

Niinkuin nälkäinen on unissaan syövinänsä,

ViestiKirjoittaja iikku » 06.01.2026 18:25

Jes. 29:8 Niinkuin nälkäinen on unissaan syövinänsä,....

29:8 Niinkuin nälkäinen on unissaan syövinänsä, mutta herää hiuka sydämessä, ja niinkuin janoinen on unissaan juovinansa, mutta herää, ja katso, hän on nääntynyt ja himoitsee juoda, niin on oleva kaikki kansain lauma, joka sotii Siionin vuorta vastaan.
29:9 Hämmästykää ja ihmetelkää, tuijottakaa sokeiksi itsenne ja sokeiksi jääkää! He ovat juovuksissa, vaikkeivät viinistä, hoipertelevat, vaikkeivät väkijuomasta.
29:10 Sillä Herra on vuodattanut teidän päällenne raskaan unen hengen ja sulkenut teidän silmänne - profeettanne, ja peittänyt teidän päänne - näkijänne.
29:11 Niin on kaikki ilmoitus teille niinkuin lukitun kirjan sanat; jos se annetaan kirjantaitavalle ja sanotaan: "Lue tämä", niin hän vastaa: "Ei voi, sillä se on lukittu",
29:12 ja jos kirja annetaan kirjantaitamattomalle ja sanotaan: "Lue tämä", niin hän vastaa: "En osaa lukea".
29:13 Ja Herra sanoi: Koska tämä kansa lähestyy minua suullaan ja kunnioittaa minua huulillaan, mutta pitää sydämensä minusta kaukana, ja koska heidän jumalanpelkonsa on vain opittuja ihmiskäskyjä,
29:9 Hämmästykää ja ihmetelkää, tuijottakaa sokeiksi itsenne ja sokeiksi jääkää! He ovat juovuksissa, vaikkeivät viinistä, hoipertelevat, vaikkeivät väkijuomasta.

Tuon yllä olevan, sanan se pitäisi meidän ottaa vakavasti me voimme sen verrata tähän aikaan, jotkut ehkä lukevat katolisten tutkivatkin mutta näemmekö sen opin vaaraa en takerru yksitäisiin ihmisiin vaan oppiin. Vaikka kirkkokin poisti ane vaatimuksen mutta sielläkin on riittejä joita Jeesuksen seuraajat eivät tehneet UT. oppi on Jeesuksen seuraajien oppi Raamatun sanassa kysyisin mikä on tämä kristittyjen niin sanottu yhteys??

Tämä on vain minun mielipide ja uskon että monen muukin ennen kaikkea Jeesus ja apostolit eivät ruokkineet erinlaisilla oppi näkemyksiä he pyrkivät pitämään ja pitivätkin sen mitä Pyhä Henki antoi....Pienikin eri sanan mukainen oppi on harhaa ja niinkuin sanonta on "syödessä nälkä kasvaa" niin myös
väärät opit myös kasvaa pienellä tipalla myrkkyä jota ei ole UT: puolella,silloin tällöin johtaa lopulla tuohon tilaan mitä Jesaja kirjoittaa Me saatamme erehtyä eitteikö maailman ihmiset huomaa mikä sekehedelmä soppa kristittyjen keskellä on että... "kaikki olemme yhtä"

1Joh. 1:6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
1:7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
Joh. 3:20 Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
Joh. 3:21 Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."
Ilm.22:
22:18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
22:19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
22:20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!
22:21 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

Niin me tänään syömme kaiken näköistä "ruokaa tarjoilu vati on runsas me otamme sen vastaan valmiiksi purtuna vastaan itse emme viitsi tutkia mitä meille syötetään, emme saisi luottaa kaikkeen mitä tarjoilu vadissa on siellä saattaa olla pieniä nokareita joukossa jotka tekevät meidät sairaiksi
Sama koskee totuuden sanaa opin näkemyksiä on monia on totuutta mutta on sitäkin mitä ei voida sanalla todistaa, tosin vedotetaan usein sanan kohtaan :think:
1Tess. 5:21.mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on; eli esim jos on joku pielessä ja joukossa tottakin niin ottaa sen mikä on totta, miten nuoret uskovat kykenee erottamaan ja toiseksi näin toimii ei totuudessa olevat puhujat ja tälläkin on oma tarkoitus....2Kor. 11:13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. 11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
11:15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Matt. 7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
Matt. 7:16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
Ap.t. 15:24 Koska olemme kuulleet, että muutamat meistä lähteneet, joille emme ole mitään käskyä antaneet, ovat puheillaan tehneet teidät levottomiksi ja saattaneet teidän sielunne hämmennyksiin
Ap.t. 20:30 ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa.
Kuva
Ps. 25:4 Herra, neuvo minulle tiesi, opeta minulle polkusi.

"My bride" (Minun morsiameni)
https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
Ikuinen koti
https://www.youtube.com/watch?v=c67sE5RG_Kw
Siksi tänään kiitän Timi
https://www.youtube.com/watch?v=PPre6Vt8VmA
Olet Turva paikani You are My Hiding
https://www.youtube.com/watch?v=4sKGTzn1qT4
När Löven Faller
https://www.youtube.com/watch?v=4pvbg4e9vPE
iikku
ylläpitäjä