Yritin etsiä jos joku uskon veli olisi jotain tästä alueesta kirjoittanut ,oli paljonkin rakkaudesta mutta minulle tuli toisenlaisia mietteitä tästä
Kuuntelin tänä aamuna aamu tv uutiset jossa, Timo Soinia haastateltiin paavin kuolemasta ym. Hän oli rehellinen uskontoonsa nähden toi katollisten virheitäkin esille, myös kirkon otti esille ja sanoi sen lahkoksi kun hyväksyy abortit, naispapit ym totta hän sanoi noista asioista,
Jäin miettimään tuota lahko nimitystä ja muutakin koko kristillisestä kansasta joko nimellisiä tai uskossa olevia itseni mukaan lukien tosin tahdon olla rehellinen vaikka olenkin vajaa eikä minua heilautta mitä muut minusta ajattelevat tärkeitä on mitä Herra ajattelee, on paljon asioita joihin en voi yhtyä
Lahko tai puoluemieli vaikuttaako se tänään Paavali tosin aikoinaan siitä varoitti ja kyllä se tänäänkin vaikuttaa
Onko meissä todella,Jumalan Pojan rakkaus?? Jos niin miksi on niin paljon eri opin, totuuden näkemyksiä jokaisessa on mukana aitoa Raamatun sanan totuuttakin, niin kuin Soinillakin nuo mitä hän mainitsi, mutta onko kaikilla kokonaan, Raamatun sanan koko totuus? ja vaellammeko me sen mukaan ja myös puhumme, toimimme elämässämme sen mukaan ellei niin niin on sekahedelmä soppa eli oman valinnan rakkaus
Mitä Jeesus itse sanoi ja apostoli
Joh. 15:10 Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan.
1Joh. 2:
4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
5 Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme
6 Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.
7 Rakkaani, en minä kirjoita teille uutta käskyä, vaan vanhan käskyn, joka teillä on alusta ollut; tämä vanha käsky on se sana, jonka te olette kuulleet.
Meidän pitäisi pysähtyä tähän....
((Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut.))
Minä ainenkin ymmärrän tuon, että Jumalan Pojan rakkaus on kytketty SANAN TOTUUTEEN, ellei niin rakkaus ei ole ihan ok meissä
En olisi Soinia maininnut mutta hänen kantansa ei ole salaisuus ja hän on kantansa pitänyt, en mielelläni itse nimeä yksilö ihmisiä ennen kuin olen varma ja maailman ihmisintä sana kieltääkin sen
Kirkko tulikin tuossa esille siellä on monia asioita joita jotka eivät ole sanan mukaisia esim lapsikaste ym.. mutta kirkko vapaasuunatkin sallivat jo kaiken näköistä erot ja uudet avioliitot siellä on tanssia teatteria ym katolliset ortodoksit ym kristityt ovat TV.7 ohjelmissa kaikki ollaan yhtä on valinnan varaa voi ottaa oppia jokaisesta eri muodosta. Tämä ei ole varmaankaan Jumalalle mieleen ja mitä ajattelee ei uskovat tosin joillekin voi olla kiva tulla mukaan
ilman parannusta mutta jotkut ajattelee toisin Ollaanko me tehty Pyhästä Jumalasta KAIKKI RUOKAINEN ELÄ MITEN ELÄT perille pääset näin monet ajatlee jopa tietämättään
Ikävä kyllä ollaan vaiti onko se Jumalan rakkautta jos kanssa matkaa ei ojenna siitä mikä ei ole sanan mukaista opetusta syntiä tekeviä pitää nuhdella ja ellei tee parannusta niin laitaa pois yhteydestä mutta ollaan mielummin hiljaa ja ollaan mielummin kaikki yhtä Mutta Jumalaa meistä ei petä kukaan Hän tietää näkee kaiken....