Kuinka paljon hänen täytyy kärsiä??

Seuraammeko hyvää Paimenta
kaikessa totuudessa?Ilm. 3:2.18.

Kuinka paljon hänen täytyy kärsiä??

ViestiKirjoittaja iikku » 09.04.2025 15:41

Hyvin merkittävä luku enpä tämän kaltaista totuutta kuule tänään moneltakaan puhujalta, taidamme olla niin minä ihmisiä...kun minä rukoilin, kun minä tein sitä ja tätä...Ikäänkuin Jeesuksesta tehdään meidän palvelia että olemme suuria ja Hän toteuttaa kaiken "kivan elämässämme" Taitaa kirjoittaja osua
.. että me voimme luulotella jopa tietämättä, että me valitsimme Hänet vaikka HÄN meidät valitsi, me saatamme kasvaa mutta Hän pienentyä meidän elämässä emmekö olekaan enää savi jota Hän saa muokata ettei liha meissä hallitsi, Herran tahtoa pois elämästämme :think:

Mutta lue miettien tuo alla oleva kirjoitus!!!
:think:

Hans R. Waldvogel : Kuinka paljon hänen täytyy kärsiä (Anna savenvalajalle itsesi, kun Hän muokkaa savea ja nosta astia kunniaksi.)

Apostolien teot 9:15-16. Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kuningasten ja Israelin lasten eteen. Sillä minä tahdon näyttää hänelle, kuinka paljon hänen pitää kärsimän minun nimeni tähden."

Johannes 15:16. Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.

Luukas 14:26. "Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni.

Apostolien teot 20:24. En minä kuitenkaan pidä henkeäni itselleni minkään arvoisena, kunhan vain täytän juoksuni ja sen viran, jonka minä Herralta Jeesukselta olen saanut: Jumalan armon evankeliumin todistamisen.

Mutta haluaisin kääntää asian toisinpäin ajattele. Uskon, että löydämme oikotien herättämiseen, ja kun käännämme sen ja huomaamme, että pienenee Hän Jeesus tarvitsee meitä. Jeesus tarvitsee minua, sinua ja kunnes huomaan näemme, etten niinkään tarvitse Häntä vaan Hän tarvitsee minua – tai minä en palvelen Häntä, vaan Hän palvelee minua. Hän osti minut tehtävään. Mutta Hän sanoo: [size=150]"Sinä et ole valinnut minua, minä olen valinnut sinut."[/Mutta tiedättekö, syy, miksi valitsemme Hänet ja miksi haluamme Hänet, on se, että haluamme saada jotain irti Hänestä. Tulet huomaamaan, että suurin osa kristityistä kaikkialla kaikissa seurakunnissa toimii tällä tavalla. He haluavat Jumalalta sen, ja mitä he voivat itse saada Häneltä: pelastuksen, syntien anteeksisaamisen, parantumisen, ja kaikenlaisia ​​siunauksia. Ja se muodostaa koko kokemuksemme, koko kristillisyytemme.mitan :roll:

Mutta se ei tyydytä Häntä. Hän osti meidät, jotta me voisimme olla ”kunnioitus astioita, pyhitettyjä ja sopivia Mestarin käyttöön kirkastaen Häntä”. Ja syy, miksi emme kuuntele tuota" Minä olen valinnut sinut", on se, että Hän sanoo: "Minä näytän hänelle, kuinka paljon sinun täytyy kärsiä." Siinä perääntymme. Mutta Hän sanoo: ”Et voi olla minun opetuslapseni – et voi seurata Minua – niin kauan kuin rakastat omaa elämääsi omaa tahtoasi.”

No, se on yksinkertainen evankeliumi, ja se on terve oppi, eikä monikaan pidä siitä! Kukaan ei pidä siitä lihassa. Voi kuinka me rakastammekaan elämäämme! Kuinka me rakastammekaan sitä! Ja niin kauan kuin meillä on mitä haluamme, ja Jumala siunaa elämäämme, ja Jumala siunaa meitä terveydellä ja antaa meille tarpeeksi syötävää ja antaa meille vaatteita ja antaa meille mukavan elämän niin seuraamme Häntä, miksi, Hän on niin ihana. Sanon teille, että Jeesus on ihana – Hän on ihana, Hän on mukava, Hän on upea. Ja me laulamme "Hän on ihana". Mutta anna Hänen viiltää hieman syvälle, anna Hänen alkaa puhdistaa meitä ja vaatia meitä luovuttamaan itsemme Hänelle, tekemään parannusta, luopumaan itsestämme. Voi kuinka me pidämme kiinni ulkoisesta "myös omasta ulkoisesta elämästämme".

Voi, rakkaani, me puhumme muista kirkoista; puhutaan heistä rakkaudella. Ehkä Jumalan silmissä heillä menee paljon paremmin kuin meillä. On vain yksi standardi – vain yksi kulkuelippu: se on Jeesus.

Kuinka tämä savenvalaja saa koskaan "kunnian" niin, että "taivaan hallitukset ja voimat" hämmästyisivät Jumalan viisauden ja hyvyyden ja armon rikkauksista? Sitä varten Hän on meidät valinnut!

Ja olen niin onnellinen tänä aamuna, että minun ei tarvitse "valita Häntä" eikä minun tarvitse kertoa Hänelle, kuinka pyhittää minut ja kuinka tehdä minut valmistaa loppuun asti. Mutta yksi asia minun on tehtävä: antauduttava, alistuttava ehdottomasti Hänelle, "vihata myös omaa elämääni". Hän haluaa koko elämäni!

Paavali annettiin Jeesukselle. Jeesus Kristus, oletko valinnut myös minut? Jeesus haluatko muuttaa myös minut, Herra? haluaa todella sinut? Poista pois sitten minusta se itserakkaus! Jeesus, ei pakota minua rakastamaan Häntä; ja saada minua haluamaan Häntä Se on oma valinta – älä välitä siitä, mitä muut tekevät. Oi, anna minulle silmävoidetta voitele silmäni nähdäkseni Kuninkaan. Oi, anna minulle "viisauden ja ilmestyksen Henki Hänen tuntemisessaan".

He monet sanoivat: "No, Jumala ei voi." Mutta Kaalebilla ja Joosualla oli erilainen henki. Totuuden Henki teki eron. Rakkaani, sinulla ja minulla on oltava erilainen henki; meillä täytyy olla Henki, joka on Herran ja Mestarin Henki – joka hallitsee meitä ehdottomasti.

Toivon, että Jumala voisi vuodattaa sitä sisimpäämme tänä aamuna, sillä emme ole läheskään niin hengellisiä kuin luulemme olevan ja mitä meidän pitäisi olla. Oi, jospa Jumala laittaisi meidän jokaisen sydämeemme huudon: "Oi, että minä tuntisin Hänet ja Hänen ylösnousemuksensa voiman!" Sitä varten olemme täällä. Sitä varten Jeesus valitsi meidät.

savenvalajan työtä. "Nyt tuo maljakko ei vain pantu tuleen, vaan se muurattiin uuniin. Heillä ei ollut ovea siihen. Se laitettiin uuniin, ja sitten sementoitiin tiilet sen ympärille. Ja siellä se epämuodostunut maljakko katosi tuleen - ei voinut ajatella ulospääsyä - piti jäädä siihen uuniin." kunnes astia oli valmis

Kuva
Ps. 25:4 Herra, neuvo minulle tiesi, opeta minulle polkusi.

"My bride" (Minun morsiameni)
https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
Ikuinen koti
https://www.youtube.com/watch?v=c67sE5RG_Kw
Siksi tänään kiitän Timi
https://www.youtube.com/watch?v=PPre6Vt8VmA
Olet Turva paikani You are My Hiding
https://www.youtube.com/watch?v=4sKGTzn1qT4
När Löven Faller
https://www.youtube.com/watch?v=4pvbg4e9vPE
iikku
ylläpitäjä